RUTAINÉ PINTÉR ERIKA E.V. ( Nyilvántartási száma: 55075424 )
mint vállalkozó, webshop üzemeltetője
Székhely: 6722 Szeged, Jósika utca 45.
Weboldal címe: https://irenke-weddingdress.hu
Adószáma: 56430821-1-26 Statisztikai számjele: 56430826-4791-231-06
Főtevékenysége: 479102 – Csomagküldő, internetes kiskereskedelem
Kapcsolattartási e-mail: irenke.weddingdress@gmail.com
Kapcsolattartási telefon ( egyben „viber” ) elérhetőség: (+36)30/281-5783

 

a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény  (Ptk.) 6:77 §. alapján előre meghatározott és az alább részletezett Általános Szolgáltatási Feltételek (ÁSZF) szerint határozza meg általa üzemeltetett https://www.irenke-weddingdress.hu honlapon elérhető webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.

A weboldal használata során, a megrendelést megelőzően kérem, szíveskedjék az ÁSZF rendelkezéseit figyelmesen átolvasni, mivel az ÁSZF tartalmaz minden lényeges információt (így pl.: a szállítási időket és díjakat, az átvétel módját, az elállási joghoz kapcsolódó részlet szabályokat ) és számos további dolgot is melynek elfogadása kötelező a megrendeléshez.

A webáruház használata során a webhelyen történő keresés, böngészés nem eredményeztet szerződéses kötelmet, az ÁSZF kötelező rendelkezései a felekre megrendelés esetén külön kikötés vagy elfogadás nélkül irányadóak.

A fogyasztó a megrendeléssel, azaz szolgáltatás igénybevételével elismeri, hogy az ÁSZF tartalmát teljeskörűen megismerte, azzal egyetért, és azt magára nézve kötelező érvényűnek tekinti.

Az ÁSZF kizárólag elektronikus úton érhető el a szolgáltató honlapján, az a megrendelő részére nem került közvetlenül megküldésre, eképpen a szerződéses kötelem távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

Kérjük, hogy megrendelés esetén, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és kizárólag abban az esetben rendelje meg a kiválasztott terméket, amennyiben az ÁSZF minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Az  ÁSZF – ben  nem szabályozott kérdésekben a Ptk. valamint az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezései az irányadóak. 

 

Fogalommagyarázat

A Ptk. 8:1.§ (1) bekezdés 3.) pontjában írtak szerint – figyelemmel a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet 4. § 2. pontjában írtakra – a webáruház árukészletéből történő vásárlással, azaz az érvényes megrendeléssel fogyasztónak” minősül. ( értsd.: megrendelő, aki a terméket vásárlás céljából megrendeli )

A Ptk. 8:1.§ (1) bekezdés 4.) pontjában írtak szerint – figyelemmel a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet 4. § 15. pontjában írtakra – a webáruház árukészletéből történő értékesítő a „vállalkozó”. ( értsd.: Rutainé Pintér Erika egyéni vállalkozó, aki a terméket készíti, és értékesíti )

A távollévők között kötött szerződés a fogyasztó és a vállalkozó között jön létre, amely alapján a vállalkozó a szerződés szerinti termék értékesítésére a fogyasztó a termék megvásárlására köteles – a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek között kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmazásával előzetesen egyeztetett – a szervezett távértékesítési rendszer keretében, a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül elfogadott feltételek alkalmazásával.

 

Terméktájékoztató

A vállalkozó az „Irénke menyasszonyi ruha webáruházban” online – egyedi, saját készítésű – menyasszonyi ruhák, koktél és kisestélyi ruhák illetve ehhez kapcsolódó kiegészítő termékek vásárlására biztosít lehetőséget. A weboldalon szerepeltetett termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

Egyes termékek mutathatnak hasonlóságot más márkák termékeivel, azonban a készítés egyedileg történik, így a hasonlóság csupán látszólagos.

A termékek egyedi jellege miatt MINDEN esetben előzetes egyeztetés szükséges a megrendelés előtt, annak elkerülésére, hogy a termék a megrendelés ideje alatt, időközben már más által megrendelésre került.

Előzetes egyeztetés alapján lehetőség van – elsősorban nagyméretű 46/XXL – ruhák előrendelésére, ennek részletes feltételeit felek egymás között írásban elektronikus úton, a honlap elérhetőségén határozzák meg.

 

Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a fogyasztó részére történő rendeltetésszerű csomagolási költséget, ugyanakkor a termék szállítási költsége a választott szállítói szolgáltatás függvényében külön kerül feltüntetésre.

A termék mellett szereplő termékár NEM tartalmazza a szállítás díját.

A vállalkozó alanyi áfa mentes körbe tartozik.

A vállalkozó a terméket a Foxpost vagy GLS szolgáltatás igénybe vételével tudja biztosítani.

A postázási cím pontosságáért, téves adatközlésből eredő postázásért a fogyasztó tartozik felelősséggel.

Az elveszett, vagy sérült szállításból eredő felelősségét a vállalkozó kizárja. E körben a vállalkozót nem tereli kötelezettség a termék postai keresése tárgyában sem.

A Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a megrendelhető termékválaszték között.  A megjelenített termékek mellett feltüntetésre kerül a termék rövid leírása, különös jellemzője, mérete ( mell, derékbőség megadásával ), valamint a termék csomagolási költségét magába foglaló ára. A termék egyéb tulajdonságairól a vállalkozóval történő kapcsolatfelvétel útján, elektronikus levelezési címén vagy telefonon kaphat a fogyasztó részletesebb tájékoztatást.

Csak a „készleten” lévő termék rendelhető meg.

Előrendelés, egyedi rendelés körében MINDEN esetben előzetes egyeztetés szükséges.

A vállalkozó csak olyan termékek szolgáltatását tudja biztosítani, melyhez szükséges anyag aktuálisan készletén található, vagy rövid időn belül – 1 hét – elérhető számára.

 

A rendelés menete

A kiválasztott termék megrendelés előtt szükséges a vállalkozóval történő kapcsolatfelvétel. A kapcsolatfelvétel a elsősorban „kapcsolat” menüpont alatt név, telefonszám és elektronikus levelezési cím megadásával, majd az „üzenet küldése” funkció használatával lehetséges, illetve lehetséges továbbá a vállalkozó egyéb elérhetőségein. A megrendelés csak írásban hatályos.

Amennyiben a vállalkozó visszaigazolja a termék meglétét, azt a megadott e-mail címre – a megrendelése adataival – igazolja vissza. Amennyiben 24 órán belül nem kap ilyen visszaigazoló levelet kérem, vegye fel velem a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

A visszaigazolást követően a fogyasztó köteles a termék teljes árát egyösszegben bankkártyás fizetéssel vagy a vállalkozó által megadott számlaszámra átutalni a megrendelés adatainak megadásával.

  • Banki előre utalás akkor teljesül, megrendelés alapján a visszaigazoló e-mailben írtak szerint a termék vételára a szállítási költséggel együtt a számlaszámlámra jóváírásra került. A bankszámlaszámom és a megrendelésszámot ( #…. ), amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában a megrendelés visszaigazolásáról szóló e – mailben található. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően kezdődik meg a kézbesítés folyamata.
  • Bankkártyával történő fizetés MasterCard, Maestro, és VISA kártyákkal rendelkező fogyasztók részére érhető el, az érvényes bankkártya tulajdonosai számára. A tranzakció jóváírását követően a kézbesítés megindítására legkésőbb 72 órán belül köteles a vállalkozó.
  • Utánvéttel történő teljesítésre nincs lehetőség.

 

A termék kiszállítására csak a termék és a szállítási díj teljes összegének vállalkozó számlájára történő jóváírását követően kerül sor.

A megrendelést követően – termék teljes vételárának vállalkozó számlájára történő jóváírása után – van lehetőség a termék személyes átvételére, és ennek során a vállalkozó biztosítja a termék felpróbálását. Elállás jogát a fogyasztó ezen időpontban is gyakorolhatja, a pénzvisszatérítés csak utalással történhet.

Kérem, hogy a kézbesített csomagot a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módomban elfogadni.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8 – 16 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva 10 munkanap.

Előrendelés esetén a felek megállapodása szerint alakul a teljesítési határidő.

 

Szállítási információk

A Webáruház által kapott megrendeléseket kizárólag a Foxpost és GLS szolgáltatásokkal tudom kézbesíteni. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény átvételét.

Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terhelem, újraküldését kizárólag a csomag szállítás és visszaszállítás díj ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módomban ismételten elindítani.

A Webáruház működésével, megrendelési-, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állok.

Több termék megvásárlása esetén a szállítási díj tekintetében kérje egyedi ajánlatom.

 

A szállítási költségek vonatkozásában az egyes termékekhez kapcsolódóan az alábbi elérhetőségeken tájékozódhat:

FoxPost Zártkörűen Működő Részvénytársaság automata szolgáltatásával történő szállítási költségről https://foxpost.hu/araink  a GLS General Logistics Systems Hungary Kft. csomagküldő szolgáltatásáról https://csomagnet.hu/csomagkuldes-haztol-hazig tájékozódhat

Személyes átvétel esetén szállítási költség természetesen nem kerül felszámításra.

Több termék megrendelése esetén a szállítási díj tekintetében kérje egyedi ajánlatom.

 

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. Kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak a jogszabály speciális rendelkezései.

A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, terméket általam biztosított eredeti ún. belső csomagolással együtt.  Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy azt a vállalkozóval egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). A nyilatkozat minta itt elérhető. A vállalkozó az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül a vállalkozónak visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy a vállalkozó az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan szállítási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely az ÁSZF ben írt szállítástól eltérő. A vállalkozó a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta kézhez. A két időpont közötti eltérés esetén a vállalkozó a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

A vállalkozó követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

A szavatossági igényből eredő visszaküldés esetén a visszcsomag kibontása folyamatos képfelvétel rögzítés mellett történik.

 

Jótállás, szavatosság

A vállalkozó által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A fogyasztót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett.  Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg.

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6:171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

A szolgáltatott termék hibája esetén a vállalkozóval szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint.

Nem érvényesíthető jótállás vagy szavatosság, amennyiben az a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

Felhívom figyelmét arra, hogy az általam forgalmazott ruhák készítse során több, különböző textíliákat dolgozok fel, az anyagok, így a késztermék is, összetett, egyedi jellegzetességgel bír tisztítása szakértelmet szükségeltet, így azt kizárólag szakszervizben/ vegytisztítóban javasolom.

Szakszerűtlen tisztításból eredő bárminemű meghibásodásért, esetleges anyagkárosodásért a vállalkozó nem vállal felelősséget.

 

Panaszkezelés

A vállalkozó a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni az adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. A vállalkozó a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra a vállalkozó elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. A vállalkozóval kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

 

 Adatkezelés

A vállalkozó a Webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve, ha az megrendelés teljesüléséhez szükséges. A vállalkozó megrendelésekkel kapcsolatos adatkezelési szabályzata külön a webhely külön menüpontjában érhető el.

A fogyasztó az ÁSZF elfogadásával tudomásul veszi, hogy Rutainé Pintér Erika Ev. (6722 Szeged, Jósika u.45.) adatkezelő által az https://www.irenke-weddingdress.hu/  felhasználói adatbázisában tárolt személyes adatok (név, email-cím, telefonszám, számlázási cím, szállítási cím, megvásárolt termékek) átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

A termék megvásárlásához cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a vállalkozó kizárólag megrendelés teljesítéséhez használja fel.

Az egyes informatikai rendszerek által, a Webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A fogyasztó adatai törlését, módosítását bármikor írásban kérheti.

A megrendeléssel kezdődő eljárás során az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadóak, mely részletesen az adatkezelés menüpont alatt érhető el.

A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:82. § (2) bekezdése alapján az elektronikus utat ezen a linken érheti el, mely az általános szerződés feltételeit olyan módon teszi hozzáférhetővé biztosítja annak tárolását és előhívását.